Search found 1428 matches

by Sercee
Wed Sep 12, 2007 11:05 am
Forum: For Everyone
Topic: Whch planet are you from?
Replies: 31
Views: 6016

You Are From Mars http://images.blogthings.com/whatplanetareyoufromquiz/mars.jpg You're energetic, althletic, and totally hyperactive. You love playing sports and being in the middle of all of the action. You're independent, corageous, and brave. Unafraid to do things your way. Mars can be reckless...
by Sercee
Wed Sep 12, 2007 11:00 am
Forum: Life, Death, and Love
Topic: a formal conversation with the church "council" ab
Replies: 31
Views: 8132

Reading and thinking are good. That way you aren't in there saying "I wanna be pagan because you Christians suck and are mean to me and stuff and I hate church" (etc etc) but something productive and thought out. You don't have to memorize every Ferrar book out there or anything, just understand the...
by Sercee
Wed Sep 12, 2007 10:56 am
Forum: Post a Spell or Ritual
Topic: Spell to bring pregnancy?
Replies: 12
Views: 2954

I was just playing around on another site and found this link. I haven't done more than a quick skim, but it might have some ideas for you.

http://www.goddess-guide.com/fertility-goddesses.html
by Sercee
Wed Sep 12, 2007 9:07 am
Forum: Life, Death, and Love
Topic: a formal conversation with the church "council" ab
Replies: 31
Views: 8132

I definately think you should go. If you're mature and responsible about your decision to follow a different religion it will be easier for your family and their community to respect you for it. I suggest you spend some time to yourself beforehand going over the main points of why you don't feel the...
by Sercee
Wed Sep 12, 2007 9:02 am
Forum: Post a Spell or Ritual
Topic: Spell to bring pregnancy?
Replies: 12
Views: 2954

Eagleeyes, if your body has troubles with both the fertility and the pregnancy, are you sure it's wise to pursue this? I understand the need and desire to have a biological child, but ... I'm not trying to be rude, but what about adoption? If your body decides that a baby won't work for you then you...
by Sercee
Tue Sep 11, 2007 1:56 pm
Forum: Post a Spell or Ritual
Topic: Spell to bring pregnancy?
Replies: 12
Views: 2954

There are fertility treatments, but sometimes (often, actually, from my understanding) they cause a lot more trouble. They don't just get you pregnant, they tell your body to spit out as many eggs as possible... resulting in multiple embryos and therefore multiple children. This raises the risk of p...
by Sercee
Tue Sep 11, 2007 11:20 am
Forum: For Everyone
Topic: OMG this is crap read it
Replies: 55
Views: 13320

Ex, if that list were even minutely true we'd all be going to hell. ;)
by Sercee
Tue Sep 11, 2007 11:18 am
Forum: Post a Spell or Ritual
Topic: Spell to bring pregnancy?
Replies: 12
Views: 2954

Well, I wasn't going to suggest lots of sex. From my understanding, unless you're one of the lucky ones who has an orgasm most times, that won't help at all. It's about timing and body health. So, if I was trying to get pregnant, I would make sure I was exercising, sleeping and eating as healthily a...
by Sercee
Tue Sep 11, 2007 8:55 am
Forum: For Everyone
Topic: OMG this is crap read it
Replies: 55
Views: 13320

LOL
Nice, Shedtroll!
by Sercee
Tue Sep 11, 2007 8:54 am
Forum: For Everyone
Topic: Ouija Board Question
Replies: 4
Views: 1310

A Ouija board is like everything else you have in your home: it's a tool. Take care of it and try to use it properly and it'll be fine. There's plenty to be said for caution and bad experiences, but just keep them in mind as possible consequences for abuse. I've had some pretty freaky experiences wi...
by Sercee
Mon Sep 10, 2007 3:48 pm
Forum: For Everyone
Topic: OMG this is crap read it
Replies: 55
Views: 13320

Aside from a distinct lack of punctuation, that was well put. Good job!

;)
by Sercee
Mon Sep 10, 2007 12:45 pm
Forum: For Everyone
Topic: What Kind of Coffee Are You?
Replies: 17
Views: 3245

You Are a Soy Latte http://images.blogthings.com/whatkindofcoffeeareyouquiz/soy-latte.jpg At your best, you are: free spirited, down to earth, and relaxed At your worst, you are: dogmatic and picky You drink coffee when: you need a pick me up, and green tea isn't cutting it Your caffeine addiction ...
by Sercee
Mon Sep 10, 2007 12:43 pm
Forum: For Everyone
Topic: OMG this is crap read it
Replies: 55
Views: 13320

LOL I never saw this thread before today! All but a couple of those apply or have applied to me - DAMN I'm in trouble! But it sure seems to me that according to that list every teen or young adult in the world is trying to worship Satan. And how is is that only goths are suicidal or depressed? I kno...
by Sercee
Thu Sep 06, 2007 11:03 am
Forum: Witchcraft and Wicca in the Media
Topic: Are they for real?
Replies: 13
Views: 4415

Gods, I couldn't even finish reading the intro page for that....
by Sercee
Wed Sep 05, 2007 3:40 pm
Forum: For Everyone
Topic: help us please
Replies: 19
Views: 3551

Good or bad is relative. Energy can have a purpose or program (for example: burn, fill, light up) but they may or may not be 'good' by our perspective. Also, if we use crystals as an example, things can be charged with energy to a directed purpose, so the energy in that item will remain a certain wa...

Go to advanced search